poniedziałek, 25 marca 2013


Sweterek za 1 zł !!!!!!!! Niewiarygodne ale prawdziwe;-) Śliczny wełniany ( 100% wełna), kremowy z przepięknymi warkoczami sweterek, który kupiłam za 1 zł. Takie okazje rzadko się zdarzają, kiedy mogę upolować perełkę za tak niską cenę. Zakupu dokonałam w second-handzie. Podkreślałam i nadal będę podkreślać to jak bardzo popularne w ostatnich latach stały się punkty z odzieżą używaną. Możemy je spotkać wszędzie: w centrach pięknych, dużych miast, a także w małych wioskach. Ubierają się w nich osoby zwyczajne, pracujące, uczące się, a także zajmujące wysokie stanowiskach w różnego rodzaju profesjach, osoby popularne, blogerki modowe- jednym słowem wszyscy. Nadszedł czas, kiedy ludzie nie wstydzą się wejść do ciucholandu. Możemy zauważyć coraz większą grupę mężczyzn, którzy także odkryli i docenili ilość korzyści jakie płyną z ubierania się w tego rodzaju sklepach:-)








Na zdjęciach jest także widoczny komin, który jest już bardziej wiosenny. Apaszki, szale, zdobią nasze głowy i płaszcze, mogą stanowić dodatek do każdego ubrania, całkiem ładnie wyglądają doczepione nawet do torebki. Poniżej prezentuje zdjęcia szalo-kominu, mojego ulubionego;-)







2 komentarze:

  1. Fajny styl i fajna modelka :D na zdjęciu z szalo-kominem wyglądasz jak kopciuszek :D Ślicznotka :P

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny ten sweter i cena powalająca- prawdziwy łup :)

    ps. nie wiedziałam, że prowadzisz bloga:)

    OdpowiedzUsuń