środa, 20 marca 2013

       To mój pierwszy post, w którym pokażę jaką jestem osobą. Umieszczę zdjęcia, w których ubrania będą oddawać mój charakter.. Kolory, spódnice, swetry, ciekawe wzory to wszystko co kocham i w czym czuję sie najlepiej. Kładę nacisk na wygodę i ciekawe zestawienie ubrań. Bardzo cieszę się, kiedy moje kompozycje modowe podobają się innym. Do prowadzenia bloga i podjęcia się takiej inicjatywy namówiła mnie koleżanka, której chcę bardzo podziękować i to jej dedykuję dzisiejszy post.  





         Najważniejszymi akcentami na tych zdjęciach są sweter i opaska. Warkocz, który mam na głowie, posłużył mi także jako naszyjnik. 
                                           sweter - second-hand
                                           opaska - second hand
                                           spodnie - h&m
         Często swoje pomysły na ciekawe kompozycje czerpię z second-handów. Punkty z odziężą używaną stały się w ostatnich latach barzo popularne i cały czas zdobywają coraz większą rzesze nowych klientów. W tych sklepach możemy znależć rzeczy niepowtarzalne, sięgnąć po motywy i trendy już dawmno zapomniane, dlatego już w pierwszym poście zaznaczam ich ważną role w modowym świecie.  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz